reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Nikola Červenková

Nikola Červenková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné dievča z malého mesta. Vždy si idem svoje a tvrdohlavo často narážam do múru. Cez mnoho prekážok som stále tu. Myslím si, že nemám talent na nič. Mnohí však tvrdia, že mám dar slova, veľké srdce, málokedy zavreté ústa a prekypujem dobrou náladou. Keď niečo chcem, idem si za tým. Milujem svoju tvrdohlavosť, lebo má dostala tam, kde som teraz. Nevzdávam sa a snažím sa využiť všetky šance naplno. Nie som z rých, čo berú veľa, nie som z tých, čo chcú málo. Beriem život ako super zážitok :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Vitajte cudzie tradície - Valentín!

Nikola Červenková

Vitajte cudzie tradície - Valentín!

Halloween alebo Valentín? Za pár rokov možno budeme sláviť aj Deň vďakyvzdania i keď my už od nepamäti ďakujeme za všetko každý deň. Prečo toľké „haló“ z cudzích veci, keď nevieme osláviť poriadne napríklad Deň žien? A je tu opäť ten deň, keď pokope vidíte toľko červenej, ružovej a inej sladkej ako po celý rok nie.

  • 13. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 126x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu